2016. augusztus 2., kedd

1/5.rész.:A várva várt nap..vagy talán mégsem.?

*Amanda szemszöge.*

-Látszott a srácon,hogy felismert semmi képpen nem akartam elöttük sírni csak,hogy a könnyeimnek nem tudtam parancsolni.
Éreztem,hogy könnycseppek folynak végig az arcomon Andy értelmetlenül nézett hol rám hol pedig a mellette álló srácra,megtöröltem az arcom
az ingem ujjával,csak elakartam tűnni onnan olyan gyorsan amilyen gyorsan csak lehet.Megfordultam és így pont Ashley-vel találtam szembe magamat
vissza akart ''rántani'' de el rántottam a kezem,futni kezdtem a parkoló felé ahogy kiértem oda szaladtam az autómhoz kinyitottam az ajtót és beültem a sírás
pedig újból kitört belőlem.

*Andy szemszöge.*

-Éppen Luke-val beszélgettem mikor megláttam,hogy megjött Amanda és Kitti. Ashley megölelte Amandát aki viszonozta ezt
de aztán eltolta magától és hátra lépett pár lépést,végre valami jó is történik vissza fordultam Lukehoz hülyéskedni kezdünk majd nevetésben törtünk ki
éreztem,hogy valaki figyel felemeltem a fejem,hogy lássam ki nézhet engem ennyire,Amanda gyönyörű szemei enyémeket
fürkészte...annyira néztük egymást,hogy elfelejtettem,hogy Luke is itt van.
Luke megfordult,hogy megnézze kit nézhetek ennyire. Amanda sírni kezdett látszott rajta,hogy valahonnan ismerte Luke-ot de arról fogalmam
sem volt,hogy honnan.Hátra fordult Ashley-hez aki ugyan így nem értette mi történt elakarta kapni a kezét de Amanda kikerülte és futni kezdett
utána akartam menni de Luke megelőzött.
:-Hagyd csak majd én megyek.-fordult felém
:-Mi a fene folyik itt honnan ismeritek ti egymást.?-kérdeztem ingerülten.
:-Majd elmondok mindent.-mondta majd elindult Amanda után

*Luke szemszöge*

-Andy nem figyelt rám miközben én hozzá beszéltem szóval fölöslegesen jártattam a pofám valaki nagyon elvonta a figyelmét.
Hátra fórdúltam,hogy megnézzem ki volt az nem hittem a szememnek az a lány állt tőllem pár lépésre akit a falnak nyomtam a bárban
lefagytam és csak bámultam a csajra mint valami idióta ő sírni kezdett majd letörölte a könnyeit és elfutott Andy utána akart menni de nem
hagytam még jó,hogy ő nem emlékszik semmire mert ha így lenne szerintem én már halott ember lennék.
Elindultam megkeresni a lányt de valaki megragadta a vállam és elég erősen megszorította,Ashley.
:-Ha hozzá érsz eltöröm a nyakadat.-szorított meg még jobban,nem válaszoltam kirántottam a vállamat és tovább indultam.
Ott ült az autójában és sírt,közelebb mentem és bekopogtam az ablakon felkapta a fejét és meglepetten nézett rám.

*Amanda szemszöge.*

-Hallottam,hogy valaki kopog az ablakon lassan felemeltem a fejem reménykedve abban,hogy Ashley vagy Andy az de hát sajnos
reménykedés ide vagy oda csalódnom kellett Luke állt a kocsim ablakánál legalábbis ez van rá írva a belépő kártyájára.
Hátrébb lépett,hogy kitudjam nyitni az ajtót nagy sóhajtással de kiszálltam és neki dőltem az autómnak,kicsit közelebb lépett majd
beszélni kezdett.
:-Figyelj tudom,hogy a pokolra kívánsz nagyon sokat ittam,aznap szakított velem a barátnőm tudom,hogy ez nem ok arra,hogy
majdnem akaratod ellenére kihasználtalak,szóval amúgy nem szoktam ilyet csinálni...annyira sajnálom.-suttogta az utolsó mondatot sajnáltam
hát igen szar dolog ha szakítanak veled..így,hogy nincs bepiálva kedves srácnak tűnik.
:-Kedves srácnak tűnsz de attól,hogy sajnálod még semmi nem jön rendbe és ha nem akarsz több ilyen incidenst akkor
szerintem nem kéne innod.-válaszoltam határozottan habár a végére kicsit megremegett a hangom mégis úgy éreztem
uralom a helyzetet.
:-Talán tényleg nem kéne...sajnálom.-őszintének tűnt-Mit szolnál ha elvinnélek vacsorázni csak úgy kárpótlás jeléül.?-kérdezte
reménykedve. Az agyam eldobom de tényleg még ezek után képes elhívni randira.De ahogy Kitti mondaná mindenkinek jár egy második
esély..
:-Figyú ha nem akarsz nem kell csak gondoltam adhatnál még egy esélyt,hogy megismerd az igazi énemet.-emelte le rólam a tekintetét
és a földet kezdte nézegetni..Talán tényleg kéne neki adnom még egy esélyt..
:-Oké legyen,mindenkinek jár egy második esély.-mosolyogtam rá kedvesen.
:-Ez az köszönöm nem fogod megbánni megígérem.-mielőtt reagálhattam volna szorosan magához ölelt először furcsáltam a dolgot
de aztán viszonoztam az ölelését.

*Andy szemszöge.*

:-Luke és Amanda honnan ismerik egymást.?-kérdezte Ash mellém sétálva
:-Honnan tudjam.-vonogattam meg a vállamat.
:-Sziasztok nem tudjátok hol van Amanda.?-jött oda hozzánk Kitti is
:-De igen elment Luke-val.-válaszolta helyettem is Ash.-Megyek és megkeresem őket
:-Majd én megyek.-fogtam meg Ashley vállát,és elsétáltam megkeresni Amandát meg a "haveromat".
Pár perc után mégis lettek szorosan egymást ölelték
:-Héj Amanda Kitti téged keres.-kiabáltam oda mire el engedték egymást és oda sétáltak hozzám
:-Okés köszi,hogy szóltál akkor én megyek is sziasztok.-köszönt el tőlünk mosolyogva.
Miután Amanda távolabb került Luke-hoz fordúltam.
:-Elmondanád,hogy honnan ismeritek egymást.?
:-Igazából nem ismerjük annyira egymást csak egyszer találkoztunk.-vigyorgott
:-És mi történt közöttetek,hogy ennyire vigyorogsz.?-kérdezősködtem tovább unottan''ja nagyon untatott a dolog''..
:-Hát elhívtam vacsorázni meg megbeszéltünk egy-két dolgot.
:-Luke ő nem olyan lány mint akikkel eddig jártál,Amanda kedves kissé hiszékeny és néha még a nyelve is éles nem akarom,hogy
megbántsd.-magyaráztam neki ingerülten.
:-Hát azt én is észre vettem,ígérem nem fogom bántani csak kipróbálom kicsit-veregette meg a vállamat
:-Nem érdekel,hogy mit ígérsz és mit nem de abban biztos lehetsz ha össze töröd a szívét én össze töröm az arcodat.-ragadtam meg a
pólóját nevetni kezdett majd szembe köpött eldurrant az agyam az öklöm eltalálta az arcát,a vér azonnal ömleni kezdett az orrából
elengedtem ő pedig a földre esett lehajoltam hozzá.
:-Megmondtam hozzá ne merj érni mert esküszöm nem állok jót magamért.-veregettem meg most én a vállát majd felegyenesedtem
és én is elindultam vissza a buszhoz készülődni.

*Amanda szemszöge.*

-Miután elköszöntem a fiúktól elindultam megkeresni a barátnőmet,út közben az egyik busznál megláttam az Asking Alexandria dobosát,
imádom őket második kedvenc bandám.Próbáltam nem túl feltűnően meg bámulin nehogy észre vegye,de nem jött össze nem volt rajta
póló és ez még inkább egy jó ok volt,hogy a szememet legeltessem rajta,gondolom megérezte,hogy valaki nézi mert felemelte a fejét
és egyenesen a szemembe nézett lehajtottam a fejem és sietve tovább indultam egy pillanatra vissza fordultam de már nem volt ott.
:-Csak nem engem keresel.?-kérdezte egy mély hang a hátam mögül,egy pillanatig szerintem levegőt is elfelejtettem venni annyira megijedtem
Lassan fordultam a hang irányába nehogy azt higgye valami őrült rajongó vagyok.
:-Nem hiszem ha csak nem Kitti a neved és nem vagy óvoda óta a legjobb barátnőm.-hát lehet,hogy ez a válasz kissé nyersre sikeredett
nem akartam bunkó lenni ne haragudj.
:-Semmi gond csak azt hittem,hogy engem figyeltél az előbb.-mosolygott rám kihívóan
:-Igen így volt csak meglepődtem,hogy itt látlak.-ennél nagyobb ökörséget hiszen koncert van,hogy ne lenne itt.James nevetni kezdett.
:-Ez aztán a hihető válasz.-vigyorgott tovább
:-Amandaaa.-hallottam meg hirtelen a nevemet a hátam mögűl mind a ketten egyszerre fordultunk meg Kitti tartott felénk teljesen ki volt
virulva a haja kocós volt és a rúzsa is kicsit el volt kenődve úgy látom jól szórakoztak Jinxx-el.
:-Na végre,hogy megtaláltalak már mindenhol kerestelek.-ért végül oda hozzánk
:-Tudom mondta Andy én is épp téged kerestelek.-mosolyogtam rá zavarodottan
:-Meghiszem én azt.-kacsintott ránk
:-Szia James vagyok.-nyúlt át hirtelen felettem a dobos,meztelen mellkasát így nekem nyomva amire én megborzongtam James persze jót
nevetett rajta míg Kitti csak értelmetlenűl bámult ránk.
:-Szia én meg Amanda barátnője Kitti TE-JÓ-ÉG-TE-AZ ASKING ALEXANDRIA DOBOSA VAGY.-kerekedett el a barátnőm szeme,erre mind a
ketten nevetni kezdtünk.
:-Igen én volnék az teljes élet nagyságban.-lépett mellém James.
:-Úristen el sem hiszem ugye csinálhatunk egy képet.?-kérdezte a barátnőm izgatottan
:-Persze,Amanda úgy is szeretett volna velem képet csinálni.-kacsintott rám a dobos
:-Csak szeretnéd maximum álmaidban.-bokszoltam bele a karjába
:-Látod még az álmaimban is benne akar lenni,amúgy honnan tudtad,hogy veled szoktam álmodni.?-érdeklődött nevetve
:-Ki tudja hány lány van még az álmaidban rajtam kívűl,hogy honnan hát mert még ott is megcsalsz látod.-biggyesztettem le az ajkamat majd
a szememet kezdtem törölgetni Kitti már a hasát fogta a nevetéstől.
:-Soha nem csalnálak meg,te vagy az egyetlen lány az életemben.-térdelt le elém James egymás arcát kezdtük kémlelni majd belőlünk is
kitört a nevetés,a barátnőm nevetve tapsolt mi pedig drámaian meghajoltunk.
:-Brávó elmehetnétek színészkedni de most komolyan.
:-Köszi,Köszi.-válaszoltuk egyszerre amin persze megint nevettünk,szerintem akik elhaladtak mellettünk azt hitték be vagyunk szívva.
:-Na akkor csináljuk meg azt a képet.-szólalt meg végül James,Kitti elővette a telefonját és átkarolta Jamest aki ugyan így tett majd engem
is közelebb húzott magához belemosolyogtunk a kamerába türelmesen várva,hogy Kitti megnyomja a gombot.Ahogy kész lett a kép elengedtük
egymást.
:-Örülök,hogy találkoztunk lányok remélem össze futunk még valahol.
:-Mi is örültünk.-mosolyogtunk rá
:-Hát akkor én most megyek sziasztok.-köszönt el végül,integettünk neki majd vissza indultunk a buszhoz.

*James szemszöge.*

-Elköszöntem a lányoktól és vissza mentem a többiekhez.
:-Hol voltál.?-Kérdezte Denis
:-Ja csak vízért mentem.-vontam meg a vállamat
:-Aha és hol a víz.?!-kérdezték a többiek röhögve
:-Útközben találkoztam egy lánnyal,beszélgettem vele aztán oda jött a barátnője is csináltunk egy képet elköszöntem és eljöttem.
:-Érdekes,és annyira elvette az a csaj az eszed,hogy elfelejtettél vizet hozni.?-töprengett tovább Sam röhögve.
Lassan mellé sétáltam és tarkón vágtam.
:-Amúgy jó csajok voltak.?-szált be a beszélgetésbe Ben is.
:-Igen de váltsunk már témát légyszi.-sóhajtottam unottan
:-Mit is mondtál,hogy hívják őket.?-folytatta témát Cam
:-Egy szóval sem említettem a nevüket de amúgy Amanda és Kitti.-röhögtem fel már kínomban
:-Biztos találkoztok még.-böködte meg az oldalam a könyökével Ben.
:-Honnan veszed.?-kérdeztem lazán mintha cseppet sem érdekelne,hogy találkozunk-e még valaha.
:-Onnan,hogy Denis beszélt a szervezővel és mi is jövünk ide fellépni.-adta a választ Cameron. Nem tudtam erre mégis mit mondhatnék így
hát csak rá bólintottam,mert hát mégsem kezdhetek el ugrálni örömömben mint egy ötéves kis srác aki ujjong mert elviszik a szülei a
vidámparkba.
:-Na mi van James csak nem róla fantáziálsz.?-gúnyolódott Denis
:-Haha vicces,amúgy nem értem miről beszéltek.-néztem rájuk "értelmetlenül"
:-Jaj ezt ne csináld ne tagadd azt ami nyilván való látszik,hogy bejön neked.-magyarázták a többiek.
Nem válaszoltam csak megvontam a vállam erre mégis mi a francot kéne mondanom azt,hogy igazuk van és,hogy meg kéne kérnem jöjjön el
velem randizni ami valljuk be elég jó lenne de semmi kép nem fogom egyiket sem kimondani.!!
A srácok türelmesen várták mit reagálok arra,hogy mint mindig most is igazuk van.
Végül nem válaszoltam csak kibontottam egy energia italt és inni kezdtem.
:-Tudjuk,hogy tudod,hogy igazunk van és azt is,hogy nem fogod elismerni de ne hagyd elszalasztani az esélyt kb. egyszer egy évbe van
olyan,hogy úgy igazán megfog téged valaki sosem tudhatod mi fog történni amíg meg nem próbálod.-bonyolította le nekem Denis
:-Hagyjuk már ezt.!
:-Várjunk csak.-szakított félbe hirtelen Ben.-nem ők jöttek Andyékkel.?
:-De azt hiszem igen.-válaszoltam elgondolkozva
:-Na hát akkor szépen elmegyünk a BVB-s buszhoz ő is biztos ott lesz és akkor elhívod valahová.-tervelt el mindent Sam.
:-Tiszta őrültek vagytok és miért is lesz ez nekem jó.?-érdeklődtem röhögve
:-Látszik,hogy a te haverjaid vagyunk,mert végre lesz melletted valaki aki mellett önmagad lehetsz.-vágott tarkón Cameron.
:-Boldog vagyok én nők nélkül is,meg amúgy sem kell nekem nő ahhoz,hogy boldog lehessek.-röhögtem el a mondatot,a srácok amolyan
''ezt még te sem gondoltad komolyan.'' nézéssel meredtek rám.
:-Jó oké menjünk nézzük meg,hogy ott van-e.-adtam meg végül magam amire persze a bolondok rám ugrottak.Miután kitombolták magukat
elindultunk a Black Veil Brides busza felé.

*Amanda szemszöge.*

-Elköszöntünk James-től majd mentünk is vissza a buszhoz,Ashley és Jake beszélgettek a kanapén,CC pedig próbálta megcsinálni a ''sminkjét''
de sajnos nemigazán ment neki.
:-Hali,segítsek.?-érdeklődtem röhögve
:-Szia,azt megköszönném.-röhögött,majd miután a kezembe adta a festéket elég durván összekentem,mire ő is összekente az arcomat.
A végére CC és én a padlón fetrengtünk tiszta festékesen a fiúk és Kitti csak a fejüket rázták röhögve,CC felkelt majd engem is felsegített
a földről.
:-Nem azt kértem,hogy kenj össze.-rázta a fejét röhögve
:-Tudod,hogy szeretlek.-röhögtem fel majd nyomtam egy puszit az arcára.
:-Na menjetek mosakodni mert nemsokára kezdünk.-kiabált Jake a konyhából.Bementünk a fürdőbe és sikálni kezdtük az arcunkat,elzártuk
a csapot utána pedig megtörölköztünk CC ment készülődni én meg rendbe szedtem magam ami kb. annyiból állt,hogy megcsináltam
a hajam meg megigazítottam a sminkem aztán én is elhagytam a fürdőt.Csak Kitti volt a konyhában,leültem mellé az asztalhoz.
:-Többiek.?-kérdeztem mosolyogva
:-Készülődnek,amúgy lehet egy kérdésem.?-ugrált izgatottan
:-Ne kímélj,mondjad.-mondtam nevetve
:-Oké szóval mi ez a James dolog.?-ja és mi volt ez a kis jelenet CC-vel.?-a végét alig értettem mert röhögni kezdett
:-Csak beszélgettünk ennyi az egész,CC-vel meg hülyéskedtünk van ezzel valami problem.-vontam fel az egyik szemöldököm nevetve,csak
viccelni próbáltam ami ezek szerint nem jött be,mert a barátnőm teljesen közönyösen nézett rám.
:-Istenem nem tudom mi a fasz bajod van,de akármi is az ne rajtam töltsd le kösz.!-vágta hozzám az energia italos dobozt,felállt az ajtóhoz
sétált hátra se nézve rám kilépett rajta és becsapta maga után. A nagy ajtócsapódásra a fiúk is kijöttek,nem kellett odanéznem,hogy
tudjam mit gondolnak nagyot sóhajtva oda pillantottam rájuk,össze szükült szemmel rázták a fejüket.
:-Tudom mit gondoltok nem volt szép,menjek utána igaz.?!-tártam szét a karomat.A srácok egyszerre bólintottak én pedig felálltam és
nyitottam volna az ajtót ha valaki nem nyitja ki előttem, Andy rontott be fekete haja az arcába hullott,mögötte Jinxx gyors léptekkel
idegesen loholt Andy után aki megvetően végigmért majd a vállával odébb lökött.
:-Nem tudtál volna kikerülni ugye.?!-kérdeztem dühösen
:-Talán nem az ajtóban kéne állni okoska.-fújta ki a levegőt az orrán idegesen majd még gúnyosan hozzá tette.-És a kérdésedre a válasz
Nem.-rám villantotta azt a csábító mosolyát amitől ugye bár az összes lány elolvad,nálam ez most pont nem jött be utálok ordibálni de most
már nem tudtam vissza fogni magamat.
:-Nem tudom mi a rák bajod van sőt nem is érdekel de nem rajtam kell letölteni ha valamelyik ribancnak nem csúszott le a bugyija a csábos
mosolyodtól..seggfej..-az utolsó szót már szinte csak magamnak mormogtam de ő így is meghallotta és hangos nevetésben tört ki majd
közelebb sétált hozzám annyira,hogy ha még egy kicsit közelebb hajol össze ér a szánk is habár nagyon is érdekelt hogyan csókol azokkal a
gyönyörű telt ajkakkal nem engedtem át magam a kísértésnek. Álltuk egymás ''fagyos'' tekintetét.
:-Hidd el nekem,hogy nincs olyan lány aki tudna nekem ellenállni,és ha tényleg olyan seggfej vagyok akkor miért remegsz bele abba ha
hozzád érek.?!-ujjával végigsimított az arcomon és a nyakamon én pedig persze,hogy beleremegtem az érintésbe elégedett vigyor ült ki az arcára
összeszűkítettem a szemem majd ellöktem magamtól az a hülye vigyor még mindig nem tünt el.
:-Menj a picsába Biersack.-elfordúltam tőle és kisétáltam az ajtón,még annyit hallottam,hogy Jinxx üvöltözni kezd.Gondolkoztam rajta,hogy
vissza megyek és kihallgatom miért üvöltözik Andy-vel de nem mentem. Elindultam megkeresni a barátnőmet,nem kellett túl sokáig
rohangálnom utána ott ült a színpad mögött egy újabb energia itallal a kezében.
:-Ha bunkózni jöttél már mehetsz is.-jelentette ki rám se nézve.
:-Nem azért jöttem és az előbbit sem úgy gondoltam ne haragudj rám.-oda sétáltam mellé és még mielőtt ellenkezhetett volna átöleltem,
eléggé meglepődtem mivel vissza ölelt. Miután abba hagytuk ezt a kis idilli hangulatot,Felállt és átkarolta a nyakamat.
:-Na menjünk vissza ezekhez az örültekhez.-mosolygott rám,semmi kedvem nincs Andy hülye vigyorgó képét nézegetni de azért rábólintottam az ötletre.


*Andy szemszöge.*

-Ott hagytam Luke-ot vettem egy energia italt és sétálni kezdtem a buszunk felé.
:-Héj haver várj már meg légyszives.-kiabált valaki a hátam mögül ügyet sem vetve a kiabálásra tovább indultam,nem sokat számított mivel
utolért a hang tulajdonosa Jinxx.
:-Kösz,hogy megvártál.-lihegett mellém érve
:-Bocs.-mormogtam
:-Mi a franc volt ez az egész miért ütötted meg Lukeot.?!!-kérdezte karba tett kézzel
:-Mert az a fasz csak fájdalmat fog neki okozni.
:-Az még nem ok arra,hogy orrba verd,meg amúgy melletted nem kapna fájdalmat vagy mi.?!-érdeklődött gyanakodva
:-De igen is egy kurva jó ok arra,hogy orrba verjem meg még meg is teszem ha nem akad le Amandáról ja és nem azért mielőtt még
bármit félreértenél csak látszik rajta milyen hiszékeny.-magyaráztam
:-Szerintem meg hagyd a dolgot rájuk majd ők ezt megoldják egymásközt és nem hinném,hogy bármit is félreértettem.-csapkodta meg a vállam
:-Talán igazad van vegül is ki a faszt érdekel,hogy mit csinál és kivel.-értetlenkedtem
:-Csá srácok.-jött oda hozzánk Luke a kezem ökölbe szorult késztetést éreztem,hogy újból megüssem.
:-Amilyen gyors léptekkel ide jöttél olyan gyorsan mehetsz is el innen.-mormogtam dühösen
:-Jobb lenne ha tényleg elmennél.-állt mellém Jinxx
:-Azt hiszitek meg tudjátok akadályozni,hogy megfektessem.-nevetett fel
Na jó most volt elég vörösen láttam éreztem,hogy neki fogok menni így is tettem volna ha Jinxx nem fog le kirántottam magam és siettem
vissza a buszhoz ki kelett volna ütnöm a picsába.Hallottam,hogy Jinxx ordibál,hogy álljak meg mielőtt még valami hülyeséget csinálok de nem
tettem,belül még mindig dühöngtem.Belöktem a busz ajtaját és besétáltam ám ekkor Amandát pillantottam meg az ajtó mögött gesztenyebarna
haja gyönyörűen hullott a vállára száját résnyire nyitotta zöld szemei gyengéden figyeltek legszívesebben meg csókolnám de nem tehetem..
Megvetően végigmértem majd a vállammal odébb löktem.
:-Nem tudtál volna kikerülni úgye.?!-kérdezte dühösen gyönyörű szemei most össze szükülve méregettek.
:-Talán nem az ajtóban kéne állni okoska.-fújtam ki az orromon idegesen a levegőt majd még csak,hogy húzzam az agyát hozzátettem.-És a
kérdésedre a válasz nem.-villantottam rá a legcsábítóbb mosolyomat úgy láttam egy percig mintha vívódna magával,hogy most pofon vágjon
vagy megcsókoljon én a helyében a másodikat választanám annyira arra koncentráltam,hogy milyen lehet a finom,puha ajka az enyémen,hogy
észre sem vettem,hogy a szemei már vérben forognak az idegességtől.
:-Nem tudom mi a rák bajod van sőt nem is érdekel de nem rajtam kell letölteni ha valamelyik ribancnak nem csúszott le a bugyija a csábos
mosolyodtól..seggfej..-az utolsó szót már csak magának mormogta de így is meghallottam bár tudná,hogy azóta nem volt más lányhoz közöm
mióta találkoztunk...hangos nevetésben törtem ki lassan oda sétáltam hozzá de annyira közel,hogy ha kicsit közelebb hajolok a szánk is összeér
de nem tettem pedig nagyon szerettem volna ezt tenni. Áltúk egymás tekintetét.
:-Hidd el nekem,hogy nincs olyan lány aki tudna nekem ellenálni,és ha tényleg olyan seggfej vagyok akkor miért remegsz bele abba ha
hozzád érek.?!-végig simítottam az ujjam az arcán és a nyakán amibe persze,hogy beleremegett amire a testem nekem is reagált..khm
mindegyiken vigyorognom kellett ő pedig összeszűkítette a szemét és ellökött magától a vigyor akkor sem tünt el az arcomrol
:-Menj a picsába Biersack.-elfordúlt tőlem és kisétált az ajtón,nem sokáig örülhettem magamnak mert Jinxx bele is
kezdett az ordibálásba


*Amanda szemszöge.*

-Vissza mentünk a többiekhez útközben mindent megbeszéltünk egymással,mivel a fiúk nem voltak a buszban Kitti azt mondta felhívja
Jinxx-et,hogy hova mentek nekem nem volt kedvem hallgatni a nyálas dolgaikat ezért be mentem a fürdőbe kivasalni a hajam csak,hogy
ekkor megláttam egy félmeztelen Ashleyt. Őt nagyon nem zavarta a dolog ahogy láttam én viszont lefagytam azóta a csókóta nem beszéltünk
semmi olyanról meg hát végül is arról a csókról sem beszéltünk..
:-Ööö...én-ööö.-ennyit tudtam kinyögni Ashleyt nagyon mulatatta a dolog én nem is értem miért vagyok ennyire zavarban hiszen ez csak
egy félpucér kurva szexi pasi aki nem más mint a híres Ashley Purdy.
:-Csak nem zavarba jöttél szépségem.?!-vigyorgott rám perverzen
:-Én öhm ne haragudj csak hajat vasalni jöttem de akkor mindegy én már megyek is.-úgy hadonáztam a kezemmel mintha valami karmester
lennék Ash próbált komolyan venni de már nem bírta tovább kitőrt belőle a nevetés mondjuk az ő helyében én is röhögnék magamon..
:-Semmi baj gyere nyugottan ketten is elférünk.-kacsintott rám
:-Okés.-mellé sétáltam,bedugtam a konektorba a hajvasalóm majd türelmesen vártam,hogy felmelegedjen.Hirtelen kínos csend lett közöttünk ezért
úgy gondoltam talán mondanom kéne valamit csak azt nem tudtam,hogy mégis mit.
:-Figyelj-Tétováztam.-kérdezhetek valamit.?
:-Kérdezz.-vágta rá
:-Emlékszel arra a napra amikor megcsókóltál.?-kérdeztem suttogva
:-Hogy is felejthetném el..miért.?-tudakolta kíváncsian
:-Neked az nem jelentett semmit igaz.!?-el halgattam egy pillanatra.-Csak mert azóta hozzám se szólsz meg semmi.
:-De igen de tudod ez nem ilyen egyszerű én nem én nem tudom mit akarok.-mormolta
:-Oh hát ez fantasztikus,ne szórakozz velem nem vagyok játékszer.!-csattantam fel
:-Nem szórakozom.-fújtatott
:-Figyelj én nem egy üresfejű szilikon csöcsű lány vagyok akivel játszadozni lehet nekem érzelmeim is vannak,oh várj te honnan is tudhatnád
mi is az az érzelem.-nevetésben törtem ki de legbelül fájt,hogy neki nem jelentett semmit sem
:-Úristen hallod te magadat,hogy miket beszélsz honnan veszed,hogy nekem nincsenek érzéseim bocs,hogy azután a csók után nem kértem
meg a kezedet én kérek elnézést.-ő is nevetett de hallottam a hangján,hogy rosszul esett neki amiket mondtam talán kicsit elvetettem a
sulykot.
:-Én egy szóval sem mondtam,hogy kérd meg a kezem de azért szerintem egy magyarázat járt volna nekem.-vissza fordultam,hogy
megnézzem a hajvasalóm,én hülye pont a forró részbe tenyereltem és persze,hogy megégette a kezem amit egy hangos szítkozódásal
ki is fejeztem.
:-Tedd a hideg víz alá a kezedet én addig keresek fáslit.-sóhajtott. Mielőtt még ellenkezhettem volna a csap alá tette a kezemet.Nagy
sóhaj hagyta el a számat,a hideg víz tökéletesen hűsítette az égésem nyomait mire egyet pislantottam Ash már vissza is jött fáslival a kezében.
Az ép kezemmel elzártam a csapot és hagytam,hogy Ashley bekösse.
:-Köszönöm.-mormogtam,észre sem vettem,hogy felöltözve jött vissza a fürdőbe egy szűk fekete farmert és egy fehér inget viselt
ami nem volt begombolva így láttszot az OUTLAW feliratú tetkója a fehér ing felett még volt egy szürke zakó is.Nagyot nyeltem miután végig
mértem és próbáltam elrejteni,hogy elvörösödtem.Ami ezek szerint nem sikerült,mert az arcára egy elégedett vigyor ült ki én pedig kivételesen
megtudtam állni,hogy ne forgassam a szemem.
:-Mit szolnál hozzá ha inkább barátok maradnánk.?-vetette fel a kérdést pár perc múlva.Kicsit elgondolkodtam ezen a barát dolgon és valamiért
nem a szokásos baráti dolgok jutottak eszembe,egyrészt mert ezt a "legyünk barátok" dolgot Ashley szájából hallottam.Másrészt,mert milyen
barátság az ahol az egyik fél többet érez.!?
:-Persze legyünk barátok.-vágtam rá hirtelen feleszmélve a gondolataimból
:-Akkor ezt mégis beszéltük,érezd jól magad a koncerten szia.-homlokon puszilt és kiment.Lassan fordultam a sápadt tükörképem felé belül
még mindig nem tudtam megemészteni a hallottakat én meg ő barátok ez még viccnek is rossz,arra lettem figyelmes,hogy kínomban már
csak nevetek de még is a sírás szorítja a mellkasom..Kis idő múlva végre elkészültem lelkileg nem hiszen nem tudom mi vár még ma rám
a nagy elmerengésemet egy elég hangos dörömbölés törte meg.Elpakoltam a táskámba mindent majd nagy sóhaj kíséretében távoztam a
fürdőből és "siettem" kinyitni a busz ajtaját mikor ez megtörtént a szívem nagyot dobbant az ajtóban álló személy miatt pontosabban
személyek miatt.
:-Szia Amanda.-köszöntek egyszerre a fiúk én meg csak álltam és azon gondolkoztam,hogy ezek szerint mégsem lesz olyan szar napom
ha az Asking Alexandria ált előttem és tudják a nevem...bár tényleg nem történt volna semmi rossz...
:-Öhm James,azt elfelejtetted megemlíteni,hogy a csaj nem tud beszélni.-grimaszolt Ben az arcomba majd a kezét kezdte rázni előttem
ennek köszönhetően pedig jól orrba is vágott.
:-Áuu ez fájt.-kiáltottam fel a jobb kezemmel pedig az orromhoz kaptam hátha vérzik de hál'istennek nem.
:Akkor mégis csak tud beszélni.-ugrándozott Cameron
:-Jól vagy,bocs véletlen volt.-hadarta Ben
:-Semmi baj még élek.-sóhajtottam.Szegény James ugyan olyan zavarban volt mint én pedig aztán ő az akinek semmi oka nincs rá hiszen
nem ő áll a megmentői előtt hanem én.
:-Szóval Amanda igazából James szeretne kérdezni tőled valamit.-lökte elém a tarkóját vakargató srácot Denis.
:-Őő hát csak azt szerettem volna kérdezni,hogy...-nem tudta befejezni ugyanis Luke karolta át a vállam a semmiből...

                                                                          TO BE CONTINUED...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése